2012-01-10

Fan va de ska snöa hela tiden :S Bara tacka och ta emot eller något.

Sitter och väntar på att Marcus ska sluta så vi får fara på dollar, han slutade senare än vad jag trodde igår så då orkade jag inte dit helt enkelt. Sen ska vi på konsum och handla mat och nå frukt :) Funderar på att göra äpplen i ugnen med lite kanel och vanilglass eller sås. :P Pappa brukade göra de till efterätt ibland. :)
Saknar hans mat <3

Sen vet jag inte vad man skulle ha hittat på ikväll, finns ju inte ett skit att se på teve så blir väl kanske att se någon skräckis. Man kan ju hoppas att det kommer ut en säsong till på American horror story för den serien var bra, väldigt bra. :D

Har hunnit med en hel del idag så de känns skönt och mitt illamående försvan och de känns ännu bättre. :P

Nae ska gå och starta en till tvätt skulle jag tro medans jag väntar på att Marcus ska sluta. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0