2012-01-09

Skit ner dig Annica :P

Ska snart bege mig ut i kylan för en promenad med hundarna måste bara vänta tills de ätit klart. :P
Sen ska de få vila maten en liten stund och sen beger vi oss ut.
Hittar fan inga gardiner, hur svårt ska det egentligen vara och jag har kollat överallt men jag hittar som inga jag verkligen vill ha eller ja jag har ju några favoriter men ja, jag vet inte.
Svårt att fara kvinna ibland med alla dessa beslut man ska ta för att bli nöjd.Haha
Nae ska göra mig nå kaffe efter jag varit ut med hundarna och ta nya tag i letandet :)
Måste ha nya gardiner.
Kanske man skull ha varit förbi dollar och se om de fått in nå nya gardiner.
De brukar ju som ha ganska snygga ändå.
Åå jag som ska hinna med disken och tvätta och hänga tvätten. :P
Nae nu måste jag börja arbete hära hemma så något blir gjort idag.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0