2012-01-05

Det känns att man jobbat idag har varit pigg hela dagen men nu börjar jag känna att kroppen blir segare och segare. Har varit nära på att somna några gånger med. :P Men de är bara försöka hålla sig vaken ett tag till får väl dricka en kopp kaffe eller något. :)
Denna dag har då rusat förbi som alla andra dagar, fast igår gick den inte så fort. Fast jag och Marcus såg klart American horror story så var kl bara 10 när vi sett klart de. :) Underbar serie för att vara skräckis.. Måste ses om ni inte sett de än.

Sitter annars själv med hundarna inte så ovanligt kanske eftersom Marcus är på jobbet inte så ovanlig heller. :P Men han kommer ju hem någon gång och när han är borta så får man passa på att kolla runt på lite kläd sidor och inrednings sidor utan att han ska komma och störa.. :P Är väl de som är det positiva. Tur man är van att vara själv så man kan roa sig med något iaf..

Ska då beställa hem nå nytt till lägenheten tänkte jag, nya gardiner, nya köksgrejer och ja de som finns helt enkelt man kan ju få unna sig något för de jag jobbat i december. :)
Verkar även som jag kommer få jobba en hel del framöver också :D
Får hoppas på de. :)

Ska även till veckan kolla upp lite om distans utbildningar vad det finns så kan man kanske plugga och jobba lite. :) Men det får vi se. Ska då kontakta någon kunnig som kan hjälpa mig lite på traven.

Nae nu fick jag ont i skallen så ska snöra av mig linserna och på med brillorna sen ska jag beställa hem något fint till lägeheten. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0