2012-01-02

Ja jag började dagen med en skön sovmorgon eftersom det inte blivit mycke sömn denna helg pga jobb och en morgon pigg kille :P Vart som sagt en väldigt lugn dag igår för jag hade som inte energin med mig så vart en hel del teve tittande och mys med mina gubbar. :) Men söndagar ska man ju inte göra så mycket på är ju som sagt en vilodag eller nå.

Har hunnit med att fylla i mitt kassa kort, skrivit på ett brev som jag måste posta idag och skrivit på räkningar som är betalda och så jag vet att de är det med.. :P Har ju såklart varit ut med hundarna med, men fyfan vad det snöar och blåser på de. Inte det bästa vädret för att vara ute men man måste ju för hundarnas skull. :P
Ska ta och göra mig nå lunch och sen bege mig ut igen och få iväg brevet.
Sen ska det diskas eftersom det vart en hel del jävla disk från lördags.. SUCK... Tvätta måste jag även också göra. Så blir tvättar och städar dagar nu när jag är ledig några dagar denna vecka :) Ska jobba ons & tors vad jag vet än så länge. :) Så känns skönt att man får jobba lite får hoppas på mera denna månad. Men ska försöka inte gruva mig så mycket om de nu för som sagt det löser sig.. Detta år ska jag bli mera positiv och inte grubbla så mycket för allt löser sig förr eller senare. :P
Tror även detta år ska bli ett ego år, försöka tänka mer på sig själv och försöka vara glad :)

Nya tag & nya möjligheter.

Nae göra sig nå mat och ta tag i disken så man slipper se den resten av denna dag... :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0