Uppfriskande

Ja då har man varit ut på en promenad med hundarna i de fina/kalla vädret. :P Var riktigt skönt men blev gode kallt när man började närma sig lägenheterna och Akilles sprang rent när han såg att vi var hemma. :P haha, han tyckte nog kanske att de var lite för kallt, men uppfriskande var de allt.
Gick till golfbanan och sen tog jag skoterleden tillbaka som korsar skidspåret är så fint när man kommer som högst upp på baken är riktigt fin utsikt och nu när de är snö på träden & lite kyligt ute så ser de gudomligt ut. :P Vintern har sina fördelar de går inte att låta bli att njuta av den. :)

Fick även jobb bokningar till nästa helg så blir att jobba lördag å söndag 8-12 så då hinner man ju göra något annat än att jobba med. :P Plus att de är skönt att börja kl 8 för då kan man vakna vid 7 tiden och traska iväg till jobbet. :) Men de är ju nästa helg de. :) Även skönt att få jobba lite.

Varför skulle de bli så mycke utgifter denna månad får panik hur jag ska få allt att gå ihop????.
Mitt lilla jävla hål i tanden gör de ju inte bättre för de kommer bli dyrt är ju inte tvär billigt att gå till tandläkarn. :S Sen ska jag hämta ut mina linser imorgon och de är ju inte heller gratis :S 
Ajja de ordnar sig THEA på ett eller annat sätt.

Nae måste hoppa i duschen och smälta bort all is som de känns nu :P Börja tok frysa.



 



Kommentarer
Postat av: emmelie

men hallåå! ni kan väl vara med oss:)

2012-02-02 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0