Typiskt

Att de ska vara så fint väder och jag är sjukt trött, ska gå och lägga mig i sängen och sova en stund men lär ju bli att jag sover tills Marcus slutar och då är de ju mörkt ute. :S För ställer man larmet på mobilen så vill man ju inte stiga upp. :P Så ja jag får helt enkelt leva med att jag missar denna dag med sömn. Vill ju vara människa ikväll och inte sur och grinig som ja är just nu.. :/
Har då varit ut på en promenad med alla hundar så fått njuta lite av solen iaf. :)

Synd att de ska snöa hela helgen :S Vill sitta ute vid en eld, grilla å bara njuta av vintern. :) Men icket, får hålla mig till påsk istället. :)

Funderar på vad man skulle ha hittat på ikväll? Ska nog göra en god middag köpa lite gott och sen bara se en massa filmer. Orkar inte göra något annat

Nae ska ta mina gubbar och gå å lägga mig å sova. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0