Torsdag

Ja då var de torsdag igen och även snart helg som sagt blir de ju inte jokkmokk i helgen som jag trodde. 
Ska ut och rasta mammas hundar eftersom hon jobbar så då är de bara jobbigt att fara någerst. :P Så får se vad man hittar på lär ju vara kallt i helgen också så Marcus ska nog inte ut och köra nå skoter heller... Vi får väl sitta inne och göra något..

Vaknade typ vid halv 8 och funderade på att stiga upp men nae jag somnade om och sov ett tag till, hade ju gått bättre att sova om inte de var så mycket springades i trappen hela tiden. :P Tillslut vart då hundarna less och sket i att springa upp varenda gång de hörde någon. :P Var skönt.

Har ingen aning vad man skulle ha hittat på idag är ju så underbart fint väder ute men kallt så får väl klä mig och hundarna och he mig ut på en uppfriskande promenad. :) Kan behövas om nu inte mensvärken ska ta över som igår... :S

Nae bara dricka upp sitt kaffe och kanske göra sig nå frukost/lunch :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0