Torsdag

Ja denna dag var ju inte precis som jag ville, jag vill ju känna mig taggad för att jobba ikväll. Men icket jag har ont i ryggen och är trött som bara den å energin behöver vi ju inte ens prata om :S Så jag ska vila och ta de lugnt innan jag börjar jobba som så kanske ryggen inte gör lika ont. :) var ett tag sen jag jobbade kväll men de ska nog gå bra. :)

Igår så var jag med mamma hela dagen hon kom hit och drack lite kaffe sen for vi ut på lite shopping på sämhället. Vi hann även med en lunch på hans på hörnet. Sen var de bara att klä sig och he sig upp på hennes tak och skotta ner lite snö, tung jävla snö var de ju. Kan ju även vara därför min rygg inte är med mig. Men jag är tjurig och kan ju inte låta mamma göra allt själv. Men tyvärr så är de mycke snö kvar som ska bort.
Sen vart de en riktigt god middag med lite vin. :) Var ju tjejkväll.
For hem efter 9 och såg big brother med Nina å Marcus sen vart de sängen. :P

Ska snart bege mig till mamma för hon ville jag skulle gå ut med Figo å Svante.
Sen blir de ut med mina och börja tagga mig själv för jobb.

Nae ta sig nå mot smärtan och bege sig ut igen.

Ikväll efter jag slutat så blir de nog big brother :D Går ju inte att missa de ju.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0