Torsdag

Jaha då var de snart helg igen och denna helgen är jag ledig. :P Än så länge kanske man får säga.
Hundarna har dåligt i magen än och funderar om de är något som går just nu. :S Lite jobbigt när båda hundarna är de. Oftast hinner man ju inte ut med dem och torka skit hel dagarna är ju inte precis trevligt. :S Suck, får hoppas de går över snart annars får de väl bli ett besök hos vetrinären. Ska iväg och köpa nå fil för de funkar alltid.

Ska snart bege mig till mamma för att dra ut med Figo och Svante. Blir en massa spring fram och tillbaka eftersom man måst ut med mina hundar lite oftare nu när de är dålig.. Så mammas hundar får klara sig själva ett tag idag för ikväll ska jag ju sova hos mamma. :)
Måst till konsum och hämta hem mammas spark funderar på om jag ska göra de nu eller senare. :P
Tror de får bli senare.

Ser på facebook att många ligger i magsjuka nu med. Kan ju hoppas att jag inte är en av dem som åker dit för de har jag inte tid med. :S

Ja så ser min dag ut ungefär en massa spring ut med hundar. :P Men motion har ju aldrig skadat någon eller ja kanske lite sträckningar å stukningar å kanske nå brutna ben men de beror nog på hur man gör de. :P Hehe

Nae men hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0