Tisdag

Då var måndagen över och då flyter som resten av veckan bara på och de är ju redan tisdag :P Veckorna går ju så otroligt fort. :P Men man ska inte klaga på de inte..
Vart inget besök hos tandläkarn idag fick ett samatal att den som skulle laga hålet var sjuk så tyvärr så kunde jag inte komma dit idag :P Vadå tyvärr blev ju överlycklig och mera glad blev jag när jag kollade hur kallt de var ute och de var ju -30 så jag kröp ner under mitt varma täcke igen och somnade fort om :D Så de var riktigt skönt att slippa traska iväg när de är så kallt. 

Eftersom jag inte känner av mitt lilla hål så gör de ju inget att man inte fått de fixat ska ju ändå ringa om en ny tid. :P Då kanske de även har blivit lite mildare ute. :)

Annars har jag varit förbi Nina och hon bjöd på riktigt goda varma mackor sen satt vi och kollade på lite bilder :P
Tyvärr vart man ju tvungen att fara hem och diska bort lite och hann även med att strata en tvätt som ska hängas upp :P Tänkte göra de nu. :) Får se om man kan flörta lite med Marcus och hämta ut mina linser ser så sjukt suddigt i dom jag har nu. :/

Ska väl snart börja med middagen med blir pannbiff och mos idag :)

Ska kolla om jag hittar något bra recept till imorrn för funderar på att bjuda hit mamma på middag på våran tjejkväll. :) Kanske man skull ha fixat en 3 rätters :) Så fast de är kallt ute imorrn så måst jag ända he mig ut och handla. :P Kan ju hoppas att de är lite mildare.

Har fått i mig årets första semla med :)

Nae ska hänga tvätten nu.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0