Tisdag

Då hade man gjort bort tandläkarn för denna gången och mitt hål är lagat. :P Gick fort och de kändes då inget, tack och lov för de. :) Vaknade kl 8 till en sol som skiner in i sovrummet. :P Riktigt uppigande att vakna till strålande sol, lite lättare att ta sig upp med. :)

Har då varit ut med hundarna på en liten promenad, gjort mig frukost och även hunnitut med att skära mig i tummen. :S Mindre kul.
Ska ut med hundarna på en längre promenad om ett tag och sen hade jag tänkt baka en cheesecake. :P Fanns ett recpet i coop bladet som jag tyckte såg god ut så tänkte prova :D
Ska bädda rent i sängen idag med tänkte hänga ut sängkläderna på vädring med. :P

Men innan jag ska göra allt så ska jag bara andas ett tag och dricka upp mitt kaffe :)

Jo vecka 12 så kommer marcus börja borra igen så jag kommer få klara mig utan han 2 veckor varje månad. De dåliga är att han missar påsken och allt annat eftersom han jobbar jämna veckor. Men de får gå ändå. :)
Kommer bli tomt men jag har ju mina underbara djur så man är ju inte helt ensammen. :P Sen har man ju sina grannar i närheten med :P Jag ska nog klara mig.
Kommer bli lite förändring men då får man ju även sakna varandra lite. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0