Strålande humör

Och är på strålande humör. :) har inte hunnit med att skriva något de senaste dagarna. :)

I Lördags vart det iaf årets första grillning hos Nina å Robert och de vart riktigt gott. :) Vore skönt med bättre väder till helgen så man kan grilla igen. :) Sen efter de såg vi lite på melodifestivalen och sen for vi hem och såg på en film å somna. :)

Söndags sovde vi ganska länge sen vid 3 kom marcus på att vi skull ut och köra skoter till vittjåkk.. Men vi tog oss inte så långt för Marcus körde lite för fort i en massa gupp så jag flög som en vante där bak och knäckte ryggen ungefär. Ont som fan gjorde de då men smärtan börjar då avta. :) Får äta lite smärtstillande och inflamationsdämpande. :) verkar då funka med de.. :P
Efter de var jag så arg och tjurig så vi drog iväg till mamma och skottade hennes gård med traktor så hon skull få en lite mera plats. :)
Sen vart de lite film och se på big brother som börjat om :D :D :D Så nu ska man vara nördig och följa de varje dag som förra året. :)

Igår vart de Luleå med Nina för lite sjukhusbesök och lite shopping hann vi med också. :) Men vart lite shopping. Köpte bara nå underkläder och 2 par linnen. :)
Sen på Ö&B hittade jag ett fint klösträd till katten. :) Lagomt stort och lagomt högt plus han verkade då gilla de. :) Så nu har lite mer att leka med hära inne. :) Sen så är de som en lite koja längst ner som han kan sova i :P
På kvällen vart de middag och big brother såklart. :)

Idag ska jag ut och gå med hundarna på en promenad bara de inte börja tok snöa för solen är ju borta nu :S Men den kanske kommer fram igen. Sen blir de lite städning å tvättning. :)
Ikväll ska vi till syrran för hon skull bju på lite semlor. :D

Nae ska få i mig min frukost sen ta en tablett och he mig ut och gå. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0