Spenderat lite

Ja då hade man då gjort i ordning till min middag så ska bara skala potis och sen he på ugnen :P Så passade på att sätta mig ner en stund. Tror jag och mamma var ute på samhället i 3 timmar och sprang runt, vi hann även med en lite fika på hans på hörnet. :) Sen vart de hem och plocka bort, diska och snabb städa lite. :)
Har äntligen hämtat ut nya linser och vilken skilnad de blev med de nya :) Så även att jag inte ens haft rätt styrka på de högra ögat. :S Smart som man är, nu ska de då vara rätt :P  

Väntar nu bara på att mina kära mamma ska komma hit så vi får titta in på jotex och de om vi hittar något roligt. :) Sen blir de då middag och jag tror ja kommer att lyckas med de jag ska göra. :)


Förätt blir:

Toast skagen



Huvudrätt blir:

Ugnstekt fläskfilè med en "sötsur" marinad 



Efterätt blir:

Limepannacotta



Dessa recepten finns på www.recepten.se

Lite vin till de och kvällen är räddad. :)

Nae bäst att diska bort lite mera och sen be morsan he sig hit. :)

Ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0