Skottdagen

Jaha ja då var de onsdag igen. :) Ska snart bege mig till mamm och fylla i nå papper så de kommer iväg idag.. :) Så får man börja fylla i kassa kort igen och de bästa av allt få pengar. :D

Igår var ju en helt underbar dag var ju hur skönt som hellst att vara ute. :) Hundarna fick sig då en långpromenad och efter de så fick sig Aragon en klippning. :P haha han ser ju inte klok ut men han är som en annan hund. :) Mycke gladare vart han då av att få bort en hel del päls. :P
Sen så bakade jag ju en cheesecake och den vart riktigt god men mättande. :) Tänkt bju mamma och syrran ikväll på våran tjejkväll. :P

Annars har de väl inte hänt så mycket mer än att man hade som fullt upp hela dagen igår. :P
Har ont i käften som faan, känns som man har små sår överallt. :P Men de går väl över.

Hade tänkt att denna dag skulle få bli en städar dag :D Måste ju hinna med de också. :P

Nae ska snöra på min linserna sen bege mig ut :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0