Riktigt härligt

Då har man kommit hem från ungefär 1 timmes promenad med hundarna och de var riktigt härligt. :) Hoppas de milda värdret håller i sig nästa vecka med så man får ut på ännu mera härliga promenader. :) Skönt att man även slipper att ha handskarna på sig, de jag har nu är varma men väldigt klumpiga. :P Sen är de ju toppen att slippa frysa röven av sig. :P
Ska bara dricka upp mig älskade kaffe och sen hoppa in i duschen. :)

Ikväll är man ju även bjuden på middag hos Nina och Robert, tur man har underbara grannar. :) Blir väl att vara dära ett tag sen hem och lägga sig så man har mycke energi på jobbet. :) Kan ju ha en hel del att ta igen. Man missar ganska mycket när man inte jobbat på ett tag. :) Ska bli skönt att jobba iaf fast de är helg. :) Hinner ju ändå att göra något annat under dagen eftersom jag slutar 12. :) Perfekt pass på helger.

Är skönt att man är på toppen humör igen istället för botten de tar så mycket på en att vara deppig.
med ett leènde på läpparna blir dagarna så mycket bättre :)
Vart sugen att dra en sväng på varehuset de hade så snygga grytlappar eller vad de heter. :) Men de kanske får bli åt veckan :P

Nae hoppa in i duschen :)



Hade


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du är så jäkla duktig Thea. Du är en fantastisk människa och helt enkelt beundransvärd. Jag är verkligen glad och stolt över att jag har dig som vän!

2012-02-10 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0