Pigg eller ja?

Så hade man varit ut med alla hundarna, sovit en stund och sen duschat så nu känner jag mig som en ny människa igen.:P Fast är ganska trött fortfarande men kanske lite mat i magen gör att jag blir lite piggare. :) Då var de bara de vad man skull ha ätit men de löser sig senare.

Ska klä mig och sen he mig ut på samhället med gubben å handla lite plus hämta mamma som kommer med bussen efter 6 någongång. :P Vi skull tydligen lasta skotern med så innan jag har fått i mig mat har ja väl hunnit att somna. :)

Gubben ville då också ha en filmkväll hemma så får se om han stannar hemma hela kvällen med mig. ;)
För imorgon blir de ju skoter för han i vanlig ordning.

Nae måst klä mig så man tar sig ut.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0