Onsdag

Ja då har man gjort bort alla måsten denna vecka :) Som tandläkarn, arbetsförmedlingen och synundersökning. :P Så de är skönt nu är de bara alla måsten hära hemma som ska göras. :)
Fick då veta att min syn är densamma som de var för ett år sen så de är skönt att veta att den inte blivit sämre och hon trodde då att den inte skulle förändras något nå mer. :) SÅ grymt skönt, jag som tyckt jag börjat se sämre men de kan ju bero på att mina linser är lite gamla har nog haft dem lite längre än vad jag egentligen borde ha haft. :P Men nya linser är på ingång och mest troligt kommer dem på fredag :D Guu se skönt..

Igår var jag med Nina till återviningen och sen bjöd hon på lunch och gullig som hon är körde hon mig till arbf :D och även hämtade mig efter jag handlat så då bjöd jag hon och Robert på middag. :) Efter de drog vi ut på en grymt skön sparktur med hundarna. :) Akilles tyckte de var skit kul och drog på som bara den så man behövde ju inte precis använda sina egna ben så mycket. :P Så måste verkligen fixa en bra dragsele och hämta hem en spark från mormor för de är ju super bra träning för han och få bli av med lite energie. :P Trodde inte han skulle tycka de va så kul men gud så stolt man blir öven min bebis. :) Så blir väl ut varje dag nu så båda får lite motion. :)

Åå har lite små ångest över att jag måst och laga ett hål jag hoppas och ber att hon ringer och säger att hålet är för lite just nu så man får komma dit senare. :P Är ju inte tvär billigt att laga ett hål. :/ Vill va liten igen för då kost ju inte allt lika jävla mycket och de var ju även för de mestaa gratis. :P
Men får se annars är de bara bita i de sura äpplet å se glad ut.

Idag ska jag städa har inte hunnit med de i veckan :P Måste även posta iväg ett brev sen är de tjejkväll ikväll med mami och syrran :D

Älskar onsdagar <3

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0