Onsdag

Jaha ja hära hinner man inte med. :P Vart lite ändrade planer i måndags vart att baka med Nina istället för de jag egentligen skulle göra. :)
Hann då med att ringa mitt fack och for och fixade de sista igår. :) Så väntar bara på en inloggning så man får börja fylla i kassa korten.. :)
De jag och Nina bakade bjöd vi på igår. :) Vart smarigt men väldigt sött. :P kanske så de ska vara på alla hjärtans dag.

Ja igår då på alla hjärtans dag så blev de middag med Nina, Robet, Emmelie, Linus och jag å Marcus då, vi bokade bord på Afrodite och sen vart de få fika hos Nina. :P

Vart tvungen att köpa avmaskningsmedel igår till hundarna eftersom Aragon har haft skitsjuka i några dagar men nu verka de ha lugnat ner sig. :P Måst bara fixa till kisse med. Kanske man borde avmaska djuren lite oftare men de är ju inte tvär billigt. Men de är sånt man får leva med. :P


Strålande sol idag så blir väl en promenad med Nina och hundarna. :) Sen är de tjejkväll med mamma och syrran i vanlig ordning. :) Imorgon ska jag även sova en natt hos mamma för hon skull dra till Luleå en sväng så måste såklart ta hand om hundarna. En natt ska nog gå bra.

Nae ska höra om Nina ska komma hit på nå kaffe och se vars vi ska gå idag. :P

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0