Onsdag

Då har man fått i sig lite kaffe å nå varma mackor som satt fint i magen. :) Nu är jag redo för denna dag eller snarare eftermiddag. Jag och Nina hade tänkt dra till sandbacka och höra om att läsa upp lite betyg sen ska jag nog en sväng förbi jobbet och kolla hur jag jobbar i helgen eller vilket morgon pass jag har. 
Sen ikväll ska jag nog ligga i soffan hela dagen och bara försöka rensa ut alla dessa tankar..

Är less att allt ska snurrrra som fan i skallen, man bör fatta ett beslut som kanske gör att de slutar men de beslutet är för svårt för mig att ta.. :/ Usch vet inte hur jag ska göra????
Ajja på ett eller annat sätt löser de sig..

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0