Onsdag

Sådära då var de onsdag då och jag har just hittat alla recept till min middag ikväll.. :) Hoppas bara man lyckas med de. :) Ska ju bjuda mina kära mor på 3 rätters middag ikväll så ska bege mig ut och handla snart. :P
Ska bara hoppa in i nå kläder. :)
Måste även hämta ut mina linser för nu ser jag knappt något i de jag har, kanske dax att snöra bort dom då. :) Som vanligt så är man på super humör denna onsdag som jag brukar vara på de flesta onsdagarna :D

Ska även hinna med in på systemet för att köpa lite vin till kvällen :)

Nae måste fixa handlingslitan sen iväg till mamma. :)

Sen när jag kommer hem igen blir de ut med hundarna och sen börja städa bort och göra lite mat. :D

Ska blir trevligt. :)

Hade bra idag för de ska jag ha :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0