Lördag

Usch denna dag är inte så värst bra dag än så länge. :P Men de vart lite vin igår med brudarna och sen utgång på Stalo men började må allt för dåligt så jag drog hem ganska fort sen fick man springa till toan några gånger. :S Blä men så går de :P Annars var kvällen riktigt trevlig och fick äta en helt underbar planka som Emma gjorde :P
Kunde ha fått skippa illamåendet för då skulle kvällen varit perfekt. :P

Ska snart ta på mig en massa kläder och bege mig till mamma för att Figo å Svante måst få ut å kissa. :) Min hundar vägrar att gå ut så får slita ut Akilles iaf. Stackarn har ju typ ingen päls och börja frysa väldigt fort fast han har sitt täcke på sig. :P Men de är skönt att veta att de lika gärna är inne som vi vill. :P Inte lätt att vara hund när de är så kallt. Kisse vägrar då också ut direkt man öppnar dörren springar han därifrån. :P Så han är en inne katt just nu. :) Men de är skönt vill inte att han ska vara ute nu heller.

Ikväll blir de lite vin igen och mys med grannarna till melodifestivalen. :P men får hoppas på en lugnare kväll idag än vad de blev igår. :P Men man vet ju aldrig hur kvällen slutar men blir nog att stanna hos Emmelie och Linus hela kvällen. :P Orkar inte vara bakis imorrn, man orkar ju inte göra något. :P

Nae iväg till mamma sen hoppa in i duschen och bli varm igen. :P

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0