Lördag

Skönt inatt fick man då sova gick och la mig vid 12 somnade väldigt fort. :) Skönt att man känner sig ganska så pigg ändå :)
Ska få i mig lite mat och sen ska jag nog bege mig till mamma och ut med Figo och Svante sen blir de ut med mina hundar så blir lite mycke fram och tillbaka. :P Men så är de när mamma jobbar helg.
Gubben är då ute och kör skoter så det finns inte så mycket att göra. :) Vädret är då inte så bra heller men bäst att he sig ut innan de börjar snöa. :) Tur de inte är så kallt iaf.

Sen när Marcus kommer hem tror jag att vi ska fara iväg och låta hundarna få springa av sig lite. :) Råkade visst sparka ut Akilles inatt med och de var ju inte precis meningen. :P Han såg inte så nöjd ut. :O hehe

Sen har man ju blivit lite bebis sjuk men de är kanske inte så konstigt när folk runt om en får barn eller blir gravida. :P Att gå runt med en bebis i magen måste ju vara helt underbart och sen få se sitt barn för första gången och ha en lite egen familj. :D Vore ju helt underbart men de kommer väl någongång i ens liv, förr eller senare. :P Tanken är ju mysig iaf. :)
Men först och främst måst man kanske se hur framtiden ser ut. :P Just nu har man för många bollar i luften.
Men bebis sjuk måst man ju få vara lite då och då. :) Man blir ju bara äldre.

Nae dricka lite kaffe och se vad som händer denna lördagen. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0