Idag känner man att man lev !!

Lite små kallt idag ja, -33 så har förklarat dör hundarna att idag går vi inte ut i onödan. :P Blir en nog många snabba promenader tror inte de klagar precis heller att få vara inne värmen. :) De lyfter ju bara på tassarna och kollar på mig som jag vore dum i skallen som tar ut dem när de är kallt ute. :P
Men de måste ju göra sina behov så. :)

Nina är hära på lite kaffe och spelar the sims och jag sitter hära och dricker mitt kaffe, ganska social är vi med varandra. :P
Har annars ingen aning vad som händer och sker idag. :P

Gjorde lax igår till middag och de vart riktigt gott må jag säga. :P Måste äta fisk lite oftare vet inte om Marcus tyckte de var lika gott. Han tycker inte om fisk precis. Men de skiter jag i..

Ska gå och kolla hur de går för Nina.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0