Hurtig

Fick lite att göra och kände mig ganska rastlös så drog på mig nå kläder och traskade iväg till lill-ica och handla lite frukt och annat smått å gott. :P Alltid bra att ha nå frukt hemma när man känner sötsuget så är de ju bara ta ett äpple eller nå druvor istället för godis. :)
Sen tänkte jag när jag väl ha kläder på mig så drar jag ut med hundarna en sväng. :)
Då har man gjort bort de med så ska de väl ut en gång till ikväll.

Marcus är och skruvar i bilen får hoppas han kommer hem snart så vi får börja med nå mat annars får jag väl äta utan han. :/ när han skruvar så tar de ju tid. :P

Försöker hitta nå goda recept på nå middag till imorgon men jag hittar inget. Får nog använda min egen skalle och komma på något smarigt. :P
Tycker ju om att laga mat så något kommer man nog på.

Vi såg ju klart guld rush alaska igår så väntar ivrigt på flera avsnitt. :) Haha
Men jag får väl nöja mig med top model Sverige ikväll. :P

Nae ska slå en pling till min babe

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0