Gold rush

Ja då var de måndag igen den trötta och sega dagen.. :S Menmen kanske inte blir lika seg när gubben har kommit hem. :)
Annars har helgen varit toppen förutom att hela lördag gick till att vara lite små seg. :P Men vart då melodifestivalen hos Emmelie och Linus och återigen vart man bjuden på en god middag. :) Kort efter melodifestivalen så gick jag hem och la mig i sängen och väntade på att Marcus skull komma hem och de gjorde han någon timme efter. :)
Så vi låg och myste till en film, älskar såna dagar när man bara ligger i sängen och ser på en massa filmer och myser. :P Såna gånger man även inser att man verkligen älskar varandra. För ibland kan de kännas som att man glider ifrån varandra efter några år tsm så blir de fort så. Men den stunden man får för sig själva så blommar som kärleken upp på nytt :)

Var då riktigt skönt att slippa vara bakis igår när man vakna men låg som i sängen under hela dagen ändå. :P Marcus passade på att ta en rejäl sovmorgon så tillslut gick jag till mamma för att gå ut med Figo och Svante men när jag kom hem var han då vaken.. :P Vi for ut och handlade nå mat och sen så såg vi på guld rush som båda tycker om att se på :P Ganska så bra, de är några män som är i Alaska och söker guld. :P
Längtar tills Marcus slutar så man får fortsätta och se på de :)



Vi var även och såg på bio igår med syrran, the girl whit the dragon tattoo helt klart sevärd men den slår inte den svenska. :P De var ju såklart ganska lika men lite mera annars än män som hatar kvinnor. :P Helt okej om int annars. :) Men man får ju trä smak i arslet av att sitta i några timmar. :P

Så har min helg sett ut ungefär. :)

Nae ska kolla om posten kommit sen ska jag göra mig nå kaffe och läsa reklamen. :P
Ska även göra våfflor till middag, var ett tag sen jag åt de och vart sugen på de redan i lördags. :P Knäpp som man är. :P
Imorrn blir de ju tandläkarn för att laga hålet :/ Men då är de då gjort.

Hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0