Fredag

Saker och ting löser sig på ett eller annat sätt och de är riktigt skönt :) Ligger i soffan under min underbara mjuka pläd. Tack och lov att man har de såna hära dagar. :P Funderar på att ta ut hundarna på en promenad med men den blir inte lång vill inte frysa ihjäl och tror inte hundarna vill de heller..

Sen har jag städat lite ska nog strata en tvätt med :) Har som inget att göra idag känns de som. Man kanske skull ha lagt in nå teen mom avsnitt på ett usb och mysa sig under täcket ett tag med. :P För såna hära dagar ska man ju njuta av att vara inne och bara må :P Får hoppas att kylan avtar lite tills imorrn då man ska springa fram och tillbaka & ut med Figo och Svante.. Men lär ju vara svin kallt imorrn med så bara klä sig med andra ord. :)



Skönt att de även har blivit ljusare ute och att inte blir mörkt så fort, man blir ju så trött när det ständigt är svart  ute. :P Men de är ju mysigt med stjärnorna iaf. :P

Får se om jag får mina linser idag eller om de kommer nästa vecka istället, hmm.

Nae bara snöra på sig linserna och ut med hundarna :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0