Fredag

Uhhh så trött jag är lyckades somna i soffan hos mamma kl 4 på natten då vaknade 6 och gick å la mig i sängen och sen vaknade kl 10. :S Inte fått mycke söm denna natt så ikväll ska jag nog bara ligga hemma i soffan och se film, ladda upp batterierna igen. :P 
Måst he mig ut på en promenad med Figo och Svante snart och sen skotta bort lite snö som jag inte tog igår. :P
Kanske man vaknar till lite om man får sig nå frisk luft. Håller då på att somna hela tiden.
Annars så var gårdagen trevlig jag och Nina gjorde middag sen kom Emmelie och Emma förbi. Våra män var i garaget och skruva.

Hoppas att mina gubbar dära hemma är bättre i magen tyck så synd om dom kan ju inte vara skönt för dem. :S Men köpte då hem lite fil och de brukar ju funka. Så får hoppas. :)

Nae bara he sig ut med hundarna och sen kanske man skull ha dragit hem till lägenheten och sovit en stund i min egen sköna säng och mysa med mina gubbar.. :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0