Fredag

Humöret är lite bättre än va de var igår men de är skönt att va för sig själv och få tänka ut lite.. Sitta i sin egen lilla värld..
Nu är de då färdigt grubblat för denna gång. :P Bra och dåliga dagar kommer och går helt enkelt.
Följde Marcus för en gångs skull till verkstan och skulle se när han skruvade, tog med mig hundarna så dom skulle få sig en liten promenad. Efter jag hade varit ute med dom så satt jag mig ner en kort stund för att se på när Marcus skruvade men de blev kortvarigt. Mamma ringde och bad mig följa till mormor för Anton hade fastnat med bilden då han skulle hämta en skoter i granudden. :P Så de drog dit vid 21 tiden och var hemma runt 23 å då var Marcus just klar :D Så ganska skönt att de bar av till mormor hade inte precis varit så kul att sitta stil i 2 timmar. :)

Ska snart bege mig ut på en promenad med hundarna nu när de är så milt ute :) Passa på att få vara ute och njuta när de är så pass varmt :) Hundarna lär ju gilla de med. :)
Sen när Marcus sluta blir de nog en sväng på systemet, konsum och förbi jobbet :)
För imorgon väntas jobb. :)

Nae ta på sig några andra kläder och he sig ut :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0