De är ju Måndag

Har just gjort mig nå varma mackor med en grymt god fyllning som Nina bjöd mig på föra veckan :) Fastnade som för de. :) Sen sitter jag med en helt underbar chai lattè som jag längtat efter att få prova till min tassimo. :) Blev överlycklig när jag så att de fanns på ica. :) Den är ganska söt men riktigt god. :) Så om ni är sugen att prova är de bara komma förbi :P Hade ju tänkt beställa hem de men nu finns de ju hära i Arvidsjaur så man kan ju inte annat än vara glad. :P mihiii



Tog mig en sovmorgon idag eftersom jag inte sovit så värst mycket i helgen och de var riktigt skönt. :) Så nu är man pigg och glad, ovanligt glad för att vara en måndag. :P Men de känns som jag har mycke att göra och tro de eller ej så mår jag bra av de :)

Först och främst ska jag äta upp mina mackor och sen:

* Ringa till mitt nya fack och höra lite.
* Ut på en liten promenad med hundarna.
* Snöra lite saker
* Städa
* Fara och handla till middag.

Så ser min dag ut ungefär. :)

Synd att de inte är lika underbart väder som igår. Gick ut med hundarna lite senare och guuu så mysigt de var när solen började gå ner plus att de inte var så många som var ute med hundarna så de var riktigt skönt. :) Denna helgen har varit riktigt mysig må jag säga. :)

Nae nu måste jag börja ta tag i de som ska göras så man hinner :D

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0