Ajajaj..

Ja då var de bara att gå och lägga sig i sängen med en varm vetekudde på magen och en drös med panodil.. :S Att de ska göra så jävla ont att man int ens kan röra sig kan ju inte vara så normalt. :S Usch förstod att den hemska veckan var på g, haft ont i magen i några dagar men trodde inte den skulle komma redan. Dök då upp bara sådär men en otroligt obehaglig smärta.

Har då lycka städa bort lite iaf å hunnit starta en tvätt så då kan man gå och vila en stund måste bara få i mig nå lunch.. Fan jag som skull ut med hundarna på en promenad nu när de är så fint väder ute man kan ju hoppas att smärtan gått över tills dess...

FAAAAN säger jag bara jag som skull vara duktig idag :S Buhuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0