23:42


Ja då var man hemma från tjejkvällen och fyfan så kallt de är ute, när jag for till mamma var de ju inte lika kallt. Så nu är väl kylan hära ett tag framöver. Blää, går ju inte att göra något när de är svin kallt ute. Men fick då ut hundarna på en kvälls kiss iaf. :P
Väntar på att gubben ska komma hem så vi kan gå och lägga oss tycker verkligen inte om att sova själv inte om nätterna iaf. :P
annars har jag haft en trevlig tjejkväll så nu ska jag borsta mina tänder och hoppa i säng så får man se vad morgondagen har att bjuda på :D Men ska då sova ett tag imorrn eftersom man är lite seg under "roliga veckan" plus smärtan som man får med på köpet gör ju de inte bättre. :P

Godnatt

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0