2012-02-27

Shit vilket härligt väder de är ute och man kan ju inget annat än att njuta och vilken tur man har haft att ha detta väder hela helgen. :P Får gärna vara såhära hela veckan. :) Är ju så underbart att vara ute och gå med hundarna.

Jag och Nina har då varit ut på en lite promenad med vovvarna och jag ska snart traska till mamma för att leta recpeten fundera på att sno hem nå mera recept. :P
Sen vet jag inte om jag ska traska till konsum eller om jag ska vänta tills gubben slutar med att handla. :P
Men de får jag väl se sen. :P

Måste nog boka en tid hos sjukgymnasten också så de får fixa min rygg var inte riktigt sugen att gå till muskelsnickarn för de kommer göra för ont känns de som. :S :P
Som sagt har inte riktgt smärtan avtagit så kanske man skulle ha gjort något åt de.
Har inte precis tagit de lugnt heller men de är sånt man får ta när man är dum tjurig. :P

Missade en jobb bokning för ikväll, hann inte svara på den :S Men de har som smått börjat rulla in lite jobb bokningar för nästa vecka :) Så man kanske har tur att få jobba mycke i mars månad. :P
kan ju hålla tummarna så får man in lite pengar till påsk. :)

Har hunnit med ganska mycket idag har tvättat och hängt upp en ny gardinkappa i fönstret i halen. :P
 Vart ganska fint med en vit kappa dära. :) Blev ljusare
Ska även diska lite också å plocka bort nå grejer. :P

Men först ska jag till mammi :D

Hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0