2012-02-23

Då var de snart bara en timme kvar tills man ska börja traska till jobbet. Tiden bara rusar iväg och känns som man inte riktigt hinner med. Men har då varit ute med hundarna och ska ut med dem innan jag far.

Vart även bokad på onsdag till förflyttningsteknik har gått igenom de tidigare men de är bra att gå igenom de flera gånger. :) Alltid lika lärorikt.

Väntar på att min fiskgratäng ska bli klar så man får i sig nå mat och sen ska jag göra mig nå kaffe så man blir lite piggare. :) Så man orkar med denna jobbar kväll :) Känns som ja har mycket att tag igen och då är de nog bra att jag går till 21:10 så får jag gå igenom de jag missat i lugn och ro ikväll medans man väntar på att nattpersonalen ska komma och byta av oss. :)
Sen är jag riktigt sugen på att se hur mitt shema ser ut denna sommar. :) Kommer nog bli bra har då inte så mycke önskemål än att de inte ska bli 2 helger i rad denna sommar. Känns som att de inte spelar någon roll vilken helg jag jobbar. :) Fast de kanske blir nattivalen eller om de är något annat som händer och sker. :P
De som skulle vara skönt är väl om man inte jobbar så mycket när marcus har semester så kanske man hinner hitta på något kul med han :D

Men de är ju inte ens mars än så sommaren får man planera när den börjar närma sig. :P

Ska kolla om min mat är klar och sen är de bara börja göra sig klar. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0