2012-02-16

Nina for för en stund sen så jag ska snart börja packa ner de saker jag ska ha med mig till mamma. :P Sen är de bara bege sig dit. Ska ut med hundarna och hämta mammas spark sen blir de någon middag med Nina och kanske någon mer. :)
Sen ikväll blir de lite vin och mys med brudarna.

Har hunnit med att tvätta lite under allt spring ut med hundarna. Usch är så jobbigt när båda är dålig i magen man vill som inte lämna de själva för man vet ju aldrig om de behöver ut. :S Vore ju trevligt om de gick över fort. Blir att ge dom fil tills de är bra i magen igen. Men de brukar ju gå ganska fort. :)

Har även hittat ett jätte fint klätterträd till kisse som inte heller var så jätte dyrt. :) som jag tänkt ha ute på sommarn och inne på vintern. :)





Dessa kostar lite över 1000kr helt sjukt så bra priser eftersom de är ganska så stora med. :) Ska höra me Marcus vad han tycker för han vill också att kisse ska få ett lite större klösträd än de vi har nu. :P
Då får han leka hur mycket han vill utan att Akilles ska lägga sig i. :P

Dessa finns att beställa på www.nordensdjurshop.se finns även en massa andra fina saker till hund å katt. :)

Nae nu ska jag kolla vad jag ska ha med till mamma.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0