2012-02-15

Då hade man hunnit med en promenad till samhället med Nina och hundarna. :) Riktigt skönt när de är strålande och nästan inga moln. :)
Vart sugen att fara på frostab och kolla om de hade nå roligt så fick med mig lite smått å gott därifrån. :D Fattar inte varför man inte är dit mera. De hade ju väldigt mycke olika saker att välja mellan. :) Man glömmer som bort att de finns dära. :P Konstigt nog eftersom de är vid dollar. :P Men nu blir de att fara dit oftare, va ju inte så farligt dyrt heller. :)

Man får sån energie när de är så fint väder så jag traskade till lill-ica och handlade lite med. :) Så nu har jag myst ner mig i soffan för att varva ner lite. :) Har bara lite disk som ska diskas sen får jag njuta resten av dagen å kvällen. :P
Får väl se om de blir lite suovas till middag om inte gubben ska stanna och skruva hela kvällen..

Synd bara att de börjat snöa :S vill ju ha sol

Nae ska lägga mig ner och blunda en stund skulle jag tro :) Sen ta tag i resten



Akilles kan också sitta normalt. :P haha sötnöten min <3


Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0