2012-02-01

Kom på att de är en ny månad idag, vars tog den förra månaden vägen? :S Hehe, dagarna hinner gå förbi en allt för fort nu förtiden. :P Förmodligen för att man bara blir äldre.

Smärtan har som gått över tack vare lite sömn och vila, skulle ut med hundarna och då kom jävuls smärtan och då gjorde de ont som faaan. Så vart en kort promenad och snöra sig i sängen så sov 1 timme tror jag. :P Fick i mig nå kaffe och gick ut med hundarna på en liten längre promenad. :) Hängde även upp lite tvätt och startadeen ny som jag tror är klar nu.
Fått i mig lite middag med och ska väl snart bege mig till mamma och möta henne med Figo och Svante, hon jobbar kväll denna vecka så blir lite senare tjejkvällar då. :P

När väl smärtan är över så är ju inte humöret på topp :S Har som nå ångest och tankarna bara rullar på. Vet som inte vad jag ens ska ha ångest över men de är väl förmodligen mensen som ska hålla på att spöka för mig. :S Syrran och mamma får muntra upp mig lite för just nu känner jag mig som bara irriterad. :/ Störande att man ska störa sig på allt typ.. Ajja de går över snart..

Funderar även på vad man skulle ha gjort i helgen, är ganska sugen på att dra på marknaden i jokkmokk har aldrig varit dära men då har man ju en kar som förmodligen vill göra något annat.

Nae ska väl se lite på efterlyst och sedan börja traska iväg. :)

Hade så hörs vi imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0