Tisdag

Huva va kallt de är idag och dum som jag är så koppla jag inte in motorvärmaren i bilen igår kväll för jag trodde ju inte de skulle bli så kallt idag. Men kallt var det, fick smått panik imorse om bilen skulle starta eller ej men som tur var gjorde den de. Dock så är de ju inte så nyttigt. På lunchen stoppade jag då in den i värmaren och åkte med mamma tillbaka. :)
Så imorgon är den varm och go när jag ska iväg på morgonen. :).

Håller på att hitta energi till att diska å göra nå mat, fick då igång en tvätt och sen tog orken slut. :( känns så jobbigt att inte hinna med riktigt alla dagar men så är det i livet man har inte tid till allt.
Gubben kommer hem ikväll så som tur är behöver jag inte ställa mig och laga nå mat riktigt än.

Har fått mera jobb efter nyår så får några dagar ledigt och sen mer jobb, helt underbart. Är lite stressigt att hinna hem på lunchen då det är en bit från k4 å hem men de får gå de med. Marcus har ju lång ledigt över jul så då slipper jag åka hem på luncherna. :)

Nae ska görs rent i kattllådan å leta min energi så något blir gjort. Längtar redan till sängen. Man sover då riktigt gott om nätterna om int annat. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0