Lördag :)

Utbildningen vart klar igår men jag kommer ju fortsätta att hoppa in som vikarie och det känns toppen med ett nytt jobb som jag verkligen gillar och trivs med än så länge. :) sen har jag ju några veckors jobb som väntar.
Igår vart de en lugn och skön hemma kväll. Det behövdes efter en härlig arbetsvecka. :)

Har varit ute och shoppat lite med mamma idag, vart en ny blus, en mössa och en ny jacka då min andra börjar säga sitt. :)
Ikväll blir de julbord med Marcus gamla jobb maskin å fritid kommer nog bli trevligt. :) Dock kommer jag vara nykter då jag ska upp kl 7 imorgon för att jobba . :)
Kommer bli en lång arbetsvecka men de går de med får ju ändå lång helg nästa helg så det blir bra. :)

Nae ska ut med hundarna och sen börja göra mig klar för kvällen kommer nog vara skönt med en nykter kväll :).
Någon av oss måst ju jobba in lite pengar. :P

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0