En början på något nytt!

Då var denna dagen hära då ett nytt år skall komma och en massa ovetande händelser kommer att ske, de jag vet är att mycket kan hända på ett år men man tror ju alltid på det bättre. Vem vet kanske detta blir mitt år som många säger eller så blir de helt enkelt inte det.
Detta år har varit både bra och dåligt, har haft mycket tankar om livet och ångest över det mesta som just har med livet att göra. Jobb fronten har varit jobbigast men de slutade ju bra tillslut bara hålla tummarna på fortsatt mycke jobb.

Har fått mycke glädjande besked och när som Helst kommer jag bli faster och under 2013 även moster, som jag längtar efter att få träffa mina syskonbarn. :)
Har haft underbara stunder med mina nära å kära, mycke skratt å tårar.
Mitt och Marcus förhållande har blivit starkare än någonsin och är lycklig som har min lilla familj.
Ett år till utan pappa och många tankar har gått även till han under detta år mycket har hänt som jag önskar att han fått vara med på. Tänker varandra gång jag ser Cadillacen att om pappa hade levt hade han varit överlycklig att få köra den. Mitt intresse för gamla bilar har jag nämligen fått av han och en av mina önskningar var att en dag få köra en raggar bil själv och nu har vi 2 en lite snyggare än den andra och en lite coolare. :P
Jag vet inte hur detta år kommer att sluta och vill bara att jag ska få vara glad in till de nya året.
För just nu känns de bara jobbigt men de kan bli till de bättre och mycket roligt kan hända under 2013.
Det får bli en överraskning helt enkelt.

Med detta önskar jag er alla ett riktigt Gott nytt år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0