Umeå :)

Då var de fredag och jag vaknade för en stund sen. Dricker såklart lite kaffe och sen ska jag göra mig redo för lite shopping med mamma på stan. :)
Får väl hoppas jag hittar nå snyggt och vettigt ;).
Jag körde då hela vägen igår från Arvidsjaur och de gick riktigt bra är stolt över mig själv. De är inte ofta jag kör i en stad eller aldrig typ men nu har jag då gjort de :). Är ju typ åkrädd med mig själv så har som tvekat länge på att köra i stan. :P

Marcus ska mest troligt komma hit idag vart så struligt med allt möjligt igår så han stanna hemma. Bara hoppas han kommer idag :).
Blir väl mest troligt att vi tar varsin bil hem också då mamma har honda hära och Marcus kommer ner med mercan :) som för övrigt gick igenom besiktningen. Å jag ska då såklart köra hem Bmw:n och få kalla mig själv för bilägare :D.

Men de ser vi ju när vi ska dra hemmåt :)

Nae ska dricka upp mitt kaffe och bara må en stund.

Hade bra idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0