Torsdag

Har en hel del träningsvärk men de är bara skönt egentligen, men de var länge sen :P..
Var då en riktigt trevlig kväll igår på kåtan med mamma och syrran med god mat.
 
Idag är de då en vilo dag från löpningen synd egentligen men mina ben skriker vila så de får bli en skogspromenad med hundarna istället, så björnarna håll er snälla borta från mig så jag slipper skita ner mig å dö.
Är som så mysigt att gå i skogen på hösten för då är de då inte lika mycket mygg i farten så då slipper man vara irriterad på de. :P Sen så är de väl bäst att hålla sig borta från vägarna när de är idioter ute i farten och snor ens hundar för kamp, jag blir ju så jävla nojig när de är något sånt och jävligt orolig om mina gubbar. Så har legat och kramat Akilles hårt inatt. :P
Får väl hålla tummarna att de försvinner fort här ifrån och att de inte lyckas få med sig nå hundar alls, någonsin.
 
Idag då ja, jag hade tänkt dra till mamma och plocka med mig nå saker som hon inte ska ha för jag vill ha nytt,nytt å ännu mera nytt i lägenheten man blir så less allt man har och jag vill dessutom göra om lite. Eller snarare ha något att göra om dagarna. :P Plus att jag har köpförbud på inredning och kläder så vafan ska man då göra. ?
Tur mamma har saker för att inreda ett till hus men tror inte Marcus blir nöjd med att jag dra hem en massa till. :P Men de skiter jag i, måste ju få roa mig på något sätt. :)
 
Nae ska dricka upp mitt kaffe och cykla till min mammi :D
 
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0