Tisdag

Kom för en stund sen hem från en liten springtur och sitter just nu och varvar ner lite, känner mig smått spyfärdig men de får man helt enkelt ta när man legat lite på latsidan.
De positiva är att jag ej gått upp något men de negativa är ju också att jag inte gått ner lika mycket som jag velat så nu har jag börjat om med hård träning och annan diet. :P Så nu är man på g igen och de går så mycket lättare när Marcus är borta och jobbar för då har man inte mycket annat att göra än att he sig ut och röra på sig lite.
 
Gubben kom hem igår kväll så jag behövde inte sova själv men tror inte han kommer hem nå mer i veckan så då får jag och hundarna dela på våran stora säng själva.
Dessutom när man är ute och rör på sig som hela tiden under dagarna somnar man väldigt fort och sover sjukt gott..
 
Annars idag ska jag he mig ut på en promenad med hundarna och ta tag i att städa lite, sen bär de av till mamma för lite middag.. Var så sjukt gott med surtrömming igår, är glad att man lärt sig äta de. :P
Sen så börjar ju allt bra på teve igen så kommer nog sitta och glo på på den resten av kvällen plus söka lite jobb och kolla på lite utbidningar.
 
Sen de bästa av allt så tyckte marcus jag skulle köpa min broders bmw :D Så jag ska nog slå till kanske dax att äga en egen bil nu när man ändå haft sitt körkort i nå år.. :P
 
 
Nae ska byta om igen, blanda en shake och sen ut med hundarna..
 
 
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0