Ska snart stänga ögonen.

Ja de är väl snart dax att stänga igen ögonen och försöka sova en stund. Ganska skönt ändå att man blir trött fort så slipper man sova bort hela dagen imorgon.
Bra att man vänt på dygnet när man jobbat.

Min kväll har som spenderad vid teven och Ikeas hemsida och Shit så mycket fint jag hittade och de var ovanligt mycket jag verkligen ville ha. :)
Får nog dra med mig mamma på en tripp till Ikea så man får hem de som behövs. :D
Tror däremot att inte Marcus gubben samtycker med mig men han ger kärlek till bilarna så ger jag kärlek till shopping å hemmet. :P

Nae man får hålla sig i skinnet och inte köpa en massa saker men de är ju så roligt med något nytt.
Nog om de.

Imorgon är de då onsdag och jag tänkte ta en löprunda efter frukosten eller föra får se när man tar sig upp, den tänkte jag dra en vända på samhället och kolla på lite blommor och annat skoj. Har redan hunnit köpa 3 nya blommor för de kostade bara 10kr på Konsum så fick slå till. :)
Mina blommor håller på att ge upp, eller ja de som jag haft i mer än 1år iaf.

Har även hunnit me att söka på ett jobb också.
Nae nu ska jag försöka sova och invänta morgondagens äventyr. :)

Godnatt & hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0