Onsdag

Då hade redan ungefär halva denna vecka sprungit iväg och snart är de även september. En månad jag inte gillar.
Måste hösten vara så grå och trist, kan de inte vara sol och blå himmel istället då är hösten mysig.. Men när den är som den är just nu och varit i några dagar då kan man ju inget annat bli än deprimerad.
Ajja solen kommer när den kommer.

Har inte gjort allt för mycket denna vecka bara varit med hjärtat och dolat på med allt möjligt. :)

Betalade mina räkningar i måndags och ja man va ju glad för sin lön en dag iaf.. :( usch så deprimerande de är att betala räkningar med de hör ju till livet de också.

Nae men nå positivt då, jo de är ju onsdag idag och även tjejkväll så onsdagar för mig på bra humör och imorgon drar vi våra rövar till Umeå för några dagars mys med mina syskon å deras respektive ;). Ska även se om Tinas mage blivit lite större än sist så man for se om mitt syskonbarn växt ;).
Fyfan vad jag längtar tills man får träffa hon/han är så sjukt lycklig över detta så de finns inte.
Tror jag och mamma hinner längta ihjäl oss innan detta barn kommer till världen. :P

Nae nu ska jag dricka mitt kaffe och vänta tills gubben kommer hem med bilen från besiktningen och höra hur de gick ;).

Hade bra
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0