Måndag

Hinner inte med att skriva så mycket hära men de kommer när de kommer. :P
Har då iaf jobbat klart för denna sommar och ska nu söka några jobb och har faktiskt lite som jag ska söka på. Måste bara fina till lite på mitt cv så får se vad som händer.
 
Annars händer de väl inte allt för mycket, har varit bortskämd och ha haft Marcus hemma nästan hela sommarn men nu har han börjat om i Laver igen så jag får klara mig själv till Lördag :( Men de ska nog gå bra de med bara börja vänja sig vid de igen. :P
Sommar for då iväg i en jävla fart men endå skönt att man fått nå RIKTIGA sommar dagar denna månad så man fått njuta lite iaf. Nog för att jag jobbade alla dom dagarna men ändå. :P
 
Okej de kanske händer lite i mitt liv längtar så sjukt mycket till året 2013 för då kommer de hända saker dels att jag ska bli FASTER och en sak till som är lite hemligt för stunden :D:D.. Men just nu känns mitt liv helt underbart och jag är riktigt lycklig..
Ska nog även köpa bil och mest troligt blir de nästa vecka, fick köra min brors bil idag för mamma har de just nu och ja jag vart lite små kär i den, dels för att den är riktigt rolig att köra och för att de är en kombi. Å jag behöver verkligen en bil för att jag då kan söka jobb lite utanför Arvidsjaur också, sen är de ju bra att ha en bil som hundarna kan vara i också.. Så nu är de dax att fixa sig en egen bil och inte bråka med alla marcus bilar som ha ett eller annat fel. :P
Sen vet jag inte vad han kommer tycka om att de är en bmw men de får gå ändå.
Så jag håller tummarna att den är min snart :D
 
Nae ska bege mig till mamma och äta surströmming :D MUMS
 
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0