Länge sen!!!

Hära var de ett tag sen jag skrev och ja vad har hänt sen förra inlägget. Jag har då jobbat, hunnit vara på en Stockholms resa och hämtat hem en bil. En resa som kändes som evigheter när vi skulle köra hem. Men vi tog oss då hela vägen fast vi kom hem 6 på morgonen men nu är den hemma eller ja den har ju varit de några veckor nu. :) Annars så har jag som bara jobbat och varit med nära och kära dom dagar man haft tid. Hunnit med att jobba min sista helg för denna sommar också så njutit som bara den denna helgen som var och har även varit ledig igår och idag :) så kan inte klaga precis. I Helgen har vi varit i missen och varit hundvakt till lilla hörrö och även bara myst och tagit de lugnt. Både jag och Marcus var helt slut i söndags när vi kom hem, de tar på krafterna att ta hand om en liten valp. Men de är ju såklart både mysigt och kul. Igår var jag och mamma på Nolia en snabb sväng fick hem nå kläder och mjukkaka :) så suttit och smaskat på de till frukost. Marcus har även börjat jobba men han är bara i Jörn så han kommer hem när han slutat så jag slipper sova själv och jag får känna mig bortskämd att ha han hemma plus så jobbar han bara tre dagar och är ledig till söndag så då hinner man hitta på något när man är ledig :). Denna vecka jobbar jag bara 2 1/2 dag slutar 11:50 på fredag och är ledig till tisdag då jag även börja min sista jobbar vecka för denna sommar och sen är de bara ut och söka jobb på nytt igen. Sökt lite under sommaren men ej fått något svar än. Ikväll ska jag och mamma gotta oss på surströmming som man kan äta en gång per år så de blir nog bra :). Nae ska fortsätta städa och sen he mig på Konsum och handla. Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0