Fredag :D

Då var de fredag igen och jag håller på att städa lite så de ser någorlunda fint ut någon gång. Hundarna å katten med för den delen drar in en massa och löser ett och annat hårstrå. :)
Men de får man stå ut med.

Var ut på en härlig promenad i skogen som är vid Arvidsjaursjön, går en liten stig ganska nära vattnet så de är väldigt mysigt att vara där och gå.
Väldigt mysigt nu när hösten är på g.

Annars har jag väl inte gjort så mycket mer idag förutom att titta lite på teve och jo sy lite, men som sagt de är något jag inte är duktig på precis, Ajja så länge de håller är jag nöjd. :)
Ikväll blir se grillat hos mamma och även moster och mormor skulle va med så de blir nog trevligt. :)

Önskade så att Marcus kund komma hem ikväll istället är så tråkigt att sitta själv om kvällarna och dels för att jag saknar han lite också. ;P

Nae ska skura golven nu och sen hoppa in i en efterlängtad dusch ;).

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0