Torsdag

Då hade man jobbat klart för denna vecka och är väldigt, väldigt trött just nu. Fick mig en lite sovmorgon idag, började kl 9 :) så de var riktigt skönt att få sova en lite längre. Men ändå var jag dö trött när jag vaknade. La mig ju inte allt för sen igår kväll heller.
Vart då en kort tjejkväll igår för mina ögon orkade inte hålla sig uppe nästan så for hem såg på bb och gick å la mig. :)

Sen så vaknade jag inatt av att jag hade borta Marcus, nae då hade han somnat i soffan så fick snöra upp han så jag slapp sova själv hela natten. :P
Så kan de gå.

Jobbar dagarna har gått riktigt bra, tur man jobbar med underbara människor de gör mycket när man jobbar. :) Man har som för de mesta alltid humöret på topp. :) Alltid skönt att jobba också när man kommer in i rutinerna igen.

SKa nog sova en stund så kanske man orkar med bio ikväll. :) Eller vara lite social på ett eller annat sätt.
Annars så vet jag inte riktigt blir väl att mysa med hjärtat och passa på att vara lite med han innan han drar iväg och jobbar igen. :P Just nu är han då och skruvar inte allt för ovanligt. :P
Sen i helgen blir de nog missen och va hundvakt. :)

Imorgon ska jag då sova ut :D

Nae hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0