Tjejkväll

Denna dagen har gått ganska så fort ändå trots man inte gjort allt för mycket.
Skulle gå ut med hundarna på isen på en liten promenad men jag gick typ ner i ett hål eller vad man ska säga så jag vände fort tillbaka och tog en annan väg istället, isarna detta år har jag inte riktigt litat på. Så lite respekt har man väl haft. :P Läskigt.

Ska ut med hundarna snart igen så de klarar sig medans jag är hos mamma. :) Blir visst hemmagjord pizza till middag och de kommer nog inte alls sitta fel. :)
Imorgon så måste jag ta tag i att städa lägenheten och inte ligga på lat sidan hela dagen. :)

Ska försöka he över nå bilder från kameran så de kommer lite bilder men de blir nog mest på djuren skulle jag tro. :) inte fotat allt för mycket än så länge.

Ska he mig ut med hundarna och sen göra mig klar :)

Ha en härlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0