Tisdag

Vädret är fortfarande skit och man blir så trött av de med, känns som man ska somna här och nu. Bara hålla sig vaken ett tag till. :)
Igår hände de ju inte allt för mycker förtutom på kvällen när vi for till Nina och Robert och åt lite smörgåstårta för Robert fyllde år efter de vart de bigbrother och sen hem. :)

Idag har de väl inte hänt allt för mycket heller va ut med Nina en tvärt och sen så har de inte hänt något alls. Man känner sig ju som inte sugen att göra något alls när det är sånt skit väder ute. Imorgon skulle de då tydligen vara fint väder så de får gärna vara de med. :) Lite sol å värme skulle nog göra alla på ett glatt humör. :)

Annars så rullar som allt på som de ska :) Längtar dock väldigt mycket till torsdag för då blir de shopping med mamma och kanske Marcus. :)
Nae bara sitta vid datorn ett tag till, tills marcus är klar med att skruva och sen fara å handla till nå mat. :)
Ikväll ska jag då sitta å glo på teve och mysa ner mig i en filt med mina gubba <3

Nae kort och gott om de.



Varsegod å skratta för de gör då jag :D

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0